Jäsenedut

Liittymällä jäseneksi, saat etuja omalta yhdistykseltä sekä liitolta. Liiton tarjoamia etuja pääset tutkimaan sivulta jhl.fi ja sieltä - jäsenyys.

Tässä yhdistyksen tarjoamia etuja jäsenille!

Fyssarit

Haltsonen Pessi p. 0505902446

Kuuluvainen Tuomas p.0452568802

hieronta 45 min  40 € ja 30 min 30 €

Fysioterapia Päivi Toukonen

Vanhakoivistontie 13, 28360 PORI, puh. 040-755 6740

Fysioterapia 1 h 51 €, 45 min 44 € ja 30 min 38 €

Hieronta 1,5 h 58 €, tunti 43 €, 45 min 35 € ja 30 min 28 €

Lisäksi vakuutusyhtiö Turva tarjoaa etuja liiton jäsenille.

_____________________________________________________________________________________________

Yhdistyksen stipendien saaminen

JHL 27:n stipendien myöntämissäännöt

1. Porin JHL ry 27 50-vuotisjuhlakokouksen päätöksellä perustetun stipendirahaston alkupääoma on saatu lahjoituksilla. Stipendien tarkoituksena on antaa taloudellista tukea ja avustusta yhdistyksen työssä oleville jäsenille heidän opiskellessaan omaa ammattitaitoaan edistävissä tai omaa ammattiaan täydentävissä oppilaitoksissa ja ammattiyhdistysopistojen pitkillä kursseilla edellyttäen, ettei opiskelijalle suoriteta korvauksia kokonaisuudessaan muualta ja opiskelija on suorittanut kurssin loppuun. Anomuksen mukaan on liitettävä tositteet kustannuksista. Tukea ja avustusta myönnetään myös henkilökohtaisten harrastusten tiedollisten ja taidollisten valmiuksien kehittämiseen.

2. Stipendeihin voidaan käyttää enintään edellisen tilinpäätöksen mukaisista koulutusmenoista neljännestä vastaavan määrän.

3. Stipendien hakeminen on suoritettava vuosittain syyskuun loppuun mennessä ja hakemus on osoitettava Porin JHL ry 27 hallitukselle, joka päättää stipendien myöntämisestä ja jakamisesta.

4. Vuosittain myönnetyt stipendit kirjataan tilinpäätökseen omana kohtanaan.

5. Stipendin myöntämisen ehtojen muutoksista päättää yhdistyksen kokous. Sääntömuutoksista on ilmoitettava ennakkoon kokouskutsussa.

6. Nämä säännöt ovat voimassa 1.1.2006 lähtien.

Jäseneksi pääset liittymään menemällä osoitteeseen jhl.fi, sieltä valitaan jäsenyys - liittyminen ja valitaan oikea jäsenyys.

Tämän jälkeen painamalla punaisella pohjalla oleaa liity jäseneksi tekstiä pääsee täyttämään hakemuksen.

Voit tulla myös yhdistyksen toimistolle täyttämään jäsenhakemuksen, toimiston ollessa avoinna.

Tervetuloa joukkoomme!